مجله پزشکی تخصصی مجله پزشکی تخصصی .

مجله پزشکی تخصصی

بررسی افتادگی پلک یا پتوز : علل، علائم و درمان آن (بخش دوم)

افتادگی پلک چگونه تشخیص داده میشود؟

پزشک شما احتمالا یک معاینه فیزیکی انجام خواهد داد و سوالاتی در مورد سابقه پزشکی شما خواهد پرسید. هنگامی که شما توضیح دادید که افتادگی پلک اغلب چه زمان هایی بروز میکند و چه مدت است دچار این وضعیت هستید، پزشک آزمایشاتی را برای پیدا کردن علت انجام خواهد داد.

معاینه با استفاده از دستگاه اسلیت لمپ (معاینه میکروسکوپیک چشم) ممکن است انجام شود تا پزشک بتواند با کمک نور شدید چشم شما را بررسی کند. چشمان شما ممکن است برای این معاینه گشاد شوند، بنابراین ممکن است اندکی احساس ناراحتی در چشم را تجربه کنید.

معاینه دیگری که می تواند برای تشخیص مسائلی نظیر افتادگی پلک استفاده شود تست تنسیلون (Tensilon) است. پزشک شما میتواند دارویی به نام تنسیلون که به طور کلی به عنوان ادروفونیوم شناخته میشود را به یکی از رگ های شما تزریق کند. ممکن است از شما خواسته شود که چندین بار پاهای خود را جمع و باز کنید یا بایستید و بنشینید. پزشک نظارت خواهد کرد تا ببینید آیا تنسیلون قدرت عضلانی شما را بهبود می بخشد یا خیر. این کار به پزشک کمک خواهد کرد تا تشخیص دهد که آیا وضعیتی که میاستنی گراویس نامیده میشود موجب افتادگی پلک شده است یا خیر.


برچسب: روغن برای افتادگی پلک، درمان افتادگی پلک عصبی، رفع افتادگی پلک بالا، علت افتادگی پلک یک چشم، درمان خانگی افتادگی پلک بالا، درمان افتادگی پلک در طب سنتی، تصاویر افتادگی پلک، درمان افتادگی پلک در طب اسلامی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۲:۰۳ توسط:Dragon_Tamers موضوع: بیماریها نظرات (0)